Tuesday, June 6, 2017

.

Birinin sevincidir, başkasının hüznü; bir yokoluştur bir başka varoluş. Bir mutluluktur bir başka hüznün sonucu. Aynı yöne bakarken birileri ağlar birileri güler.

Gizli hesap dillendirilse gizli mi kalır. Nasıl anlarız her şeyi alabildiğine tersine; nasıl inanırız biz aslında hiç inanılmaması gerekene. Bıçak gibi kesmesi için bir acının böğrümüze kadar gelmesine seyirci kalırken. Herşeyden geçip, körleşip, sağırlaşıp nasıl koşarız biteviye. Bize bunu yaptıran aşk, bize neden getirmez başka güzellikler. Kestikçe kanattıkça yarıp yerinden çıkardıkça kalbi, avucunda can çekiştiğini gördükçe; ve daha paspas ve daha yerlere saçılarak ve gururu ayaklar altına alarak; nasıl biz biz oluruz tüm bu zaptedilmişlikle.

Nasıl tutkunuz, nasıl teslim. Nasıl şaşkınız her defasında nasıl şapşal. Hep mi aynı son gelir, hep mi başka şimdi derken yine o gelir. Gelir, keser ve çıkarır kalbimizi ta orta yerinden. Bir kez kesilmesiyle birkaçı arasında fark mı? Yok, yok, yok.

Bildim bileli sana tutkun. Olandan, bitenden, olamayan ve eremeyenden bağımsız; ben, iliklerime kadar sana tutkun.


Ben sana kanıyor muyum, aldanıyor muyum
Sen beni kandırıyor musun?
Ben mübalağa mı ediyorum?
Sen inanmadıklarını mı söylüyorsun?

Yazdıklarım artık bana kalsın. Sonsuza kadar.
Artık başka olayım. Çıksın içmdeki bıçak.
Ben sadece ben olayım.

Üzülüyorum, ama ağlayamıyorum.
Çok üzülüyorum, ama ağlayamıyorum.
Ölü gibiyim ama toprağa giremiyorum.
Ruhum eriyor, tutamıyorum.

1 comments:

anotherstar said...

romantik misin delikanlı?