Tuesday, August 14, 2012

Hayatımın Rolü

 


- Aşka mı inanmadınız? Ya da dogru kisiyi mi bulamadiniz?
- Aşka hep inandim. Belki de hayatta bir tek aska inandim. Cunku insani sadece asik oldugunda en ciplak haliyle gorebilirsiniz. Tum hirslari, arzulari, umutlari, ofkeleriyle.. Dogru insan?? Bilmiyorum. Dogrular degiskendir. Insanlarin kendi dogrulari da degisebiliyor. Birlikte bir yöne bakiyorsunuz. Ama zamanla birinin dogrulari, arzulari, umutlari degisebiliyor.
Ben bircok evlilikte bunu gozlemledigim icin, korktum diyelim...
- Benimki de bu evliliklerden biri iste. İtiraf edeyim ben degistim. Karsimda ilk asik oldugum gunku gibi ilkelerinden taviz vermeyen bir adam olmasina ragmen bizim icin birsey yapmadi diye onu suclayan da benim.
Degismek suc mu?
- Asla... Asla lütfen kendinizi suclamayin. Degismek son derece dogal. Ama ilkelerinden odun vermedi diye birini degismemekle suclamak yaralayici olabiliyor galiba.
- Ben hicbir zaman onu yaralamak istemedim.
- Peki siz onu yaraladiginizi dusundugunuz icin mi yaralisiniz? Onu terkettiginiz icin mi?
- Icimi mi okuyorsunuz?
- Sadece sordum.
- Cevap bulamiyorum.
- Baska birine ilgi duyuyor olabilir misiniz? Cunku bu cok önemli bir ölcüdür.
- Herseyi cok iyi gözlemliyorsunuz.

1 comments:

n0s said...
This comment has been removed by the author.