Thursday, April 12, 2012

Magnifica Presenza: Cem orda niye var?

Kimi izleyenleri rahatsiz etmek icin var. Belki de. Oysa kendisi "benim filmde yer alma nedenim filmin iyi gişe yapması. iyi gişe yapsın, insanlar ferzan'ı ve filmlerini tanısınlar istiyorum" demis. Luzumsuz, gereksiz caba. Ferzan'in filmleri bu ülkde Cem'le de gise yapmaz, yapmayacak. Sonu bilinen bir hikayenin aparati olarak ne anlatiyor bize Cem? Bilindik sikici hikayelerden bir baskasini.
Zehirlemenin sonu gelmiyor. Servetcilik esas zehir.
Garaj kac araba ile dolarsa doyar insan?
Filmde sikildim. Apollonino ile İtalyanlara bir minnet borcu dedim belki filmden sonra.
Ev kurulumu, kruvasan mutfagi, motor ve panini sticker book.
Kalanlar bu kadar. Do you know Ferzan Özpetek?

2 comments:

n0s said...

ferzan napmış oyle,, hadise gibi bişey olmuş. sadece cenk yılmaz degil sezen mfö falan bu filme cömert bir 4,, artık avrupada tek kral almodovar

n0s said...

ayrıca o tiyatroya baktım bir şey bulamadım acaba gercekte var mıymış?