Friday, February 12, 2010

Sherlock Holmes



Filmi keltosla evde izleme hatasina düsüp Guy Ritchie'nin nefis el emegi goz nuru planlarini HD Ready ekrana emanet ettik. Alttan cikan Purpose Only yazilar da cabasi. Napalim sektor de sektor degil, bad sector. Blue Ray vardi da yemedik mi. Onun yerine cok guzel meze kestim, guzel beslenme bade oldu, Watson'in yanina raki actim. Filmin ilk yarisi -arada ciddi ciddi misir ve hala alaska var mi muhabbeti molasi- "yahu Sherlock adam dover miydi"yle gecse de sonra toparlandi ve muhtesem bir sonla nihayete erdi. Ufakken hastasiydim bu ikilinin. Bu re-make kacmaz, arsive de gider. Mumkunse insanca bir sinemada devirin filmi. Ama rakisiz :)

2 comments:

VincentVega said...

Ingilizce alt yazi ile izleyim dedim 15. dk dan sonra saskina dondum her guy ritchie filminde oldugu gibi acaip kasti turkce altyazida huzuru buldum. Dovus sahnelerini acaba bi ben mi begendim yazan olursa sevinirim cok hos geldi bana o sahneler? bide filmi korsan olarak indirdim indirdigim en kalite korsandi goruntu ve ses acisindan.

ti esti to said...

bu filme karşı yapılabilecek en büyük kötülüğü yapmışsın by zoban. yahu guy ritchie zaten üç dört yılda bir film çeviriyor onu sinemada buldun mu gideceksin abi. tembel adam vesselam.