Wednesday, January 6, 2010

Batan Project #15



Akatlar Maya'ya giden yol üzerindeki Gloria Jeans batmis. Yer olarak nasil is yaptigini orada hangi musteriyi (Sisli Terakki ogrencisi + Maya tarafindaki az sayida isyeri calisani) cektigini pek anlamadigim ama arkasinda guzel ufak bir bahcesi olan GJ batarak kacmis. Dükkan izbe haldeydi dün onunden gecerken. Bu GJ'lerin lokasyon planlamasini kim yapiyorsa gelsinler bana artik. Rumelihisari'nda da olmaz dedim, orasi da batti. Bosuna okumadik Thesis Planning. Çat çat çat dizerim kafeyi dogru lokasyona...

14 comments:

ako said...

orası 10 seneye yakın nasıl dayandı, ben de hiç anlamadım.

O değilde Hakkasan kapatmış, o çok acaip.

midori said...

valla bravo.ben de aldım o dersi ama sadece aldığım aklımda.

zenmaster said...

Vay be, lise zamanlarında giderdik. Yazık olmuş...

kutay said...

bu arada bagdat caddesı'ndeki fridays de kapandı. camın üzerine a4 kağıtla, "diğer şubemiz nispetiye'de" yazmışlar.

caddenin en farklı binalarından birinde iş yapıyorlardı. a.bilbao formalı(!) çalışanları ile farklı bir renk katıyolardı.. süpriz oldu.

ışıl alben'i salon dışında bir yerde gördüğüm ilk ve tek mekan oldugu ıcın ayrı bir yeri de vardır...

Massimo said...

Hangi okuldan mezunsun hocam sen?

Gadno Kopele said...

batan project diye ayrı blog açılsa yeridir.

Trofolo said...

Massimo,
IU Endustri Muhendisligi (92-2006)

Gadno,
Luzum var mi, burada aralara serpistiriyorum :)

midori said...

aaa.ben de endüstri mühendisiyim.

Baris said...

En kral kahveyi de bunlar yapar ama..

hakanh1 said...

Baris:
En soguk kahveyide burda içersin ama..

VincentVega said...

bende endustri muhendisiyim hemde ayni kisiden mezun olduk heralde (. Prof. Dr. Halit kasa.

Ortega said...

IU Endustri Muhendisligi (92-2006)

Aha. Ben bunu bilmiyordum. Süreç neden bu denli uzun ki?

siyahh said...

Endüstri Mühendisi varmı dediler iyi bir şey sandım var lan dedim depocu yaptılar buralar temizlenicek sen sorumlusun hiç bir şey kaybolmayacak bir dünya sıraladırlar nöbet tutmazsın diyede eklediler. Sonra bölük değişti bir daha sordular hiç oralı olmadım en azından kafam rahat :)

elixir said...

Valla etiler'e caffe nero acmayan hiyara seslenmek istiyorum.
Daha ne bekliyosun ?