Wednesday, September 30, 2009

ThinkGeek

ThinkGeek Package

ThinkGeek'ten bir siparis verdim. Ne talih ki, ondan 2 gun sonra Caglar'la Emirgan'da bir aksam cayli kadayifli laflarken "Aa ben de gecen hafta verdim" dedi. Fermuari acip icindeki tshirtu gösterdi. Ayni pakede versek kolbörettin shipment odemeyecegiz ($70). Ustelik felaket bir guvenlik teskilati var. Kredi karti ve government ID (nufus cuzdani ya da ehliyet) scan'i istiyorlar. Bunu 10 gun kadar salladim, hatta bir ara iptal etmeyi de dusundum. 25'inde yolladim istedikleri belgeleri, 27'sinde paket Istanbul'daydi. Muthis degil mi? Wi-Fi Detector Tshirt, LinuxuniL, There is no place like 127.0.0.1, Watchmen, ve Sata/Ide/Scsi diskleri makine icine takmadan USB'den baglamayi saglayan bir adaptor-box.

Topkapi'ya selam olsun....


ThinkGeek Package ThinkGeek Package

3 comments:

Gadno Kopele said...

bu topkapi olayi cok sacma geldi yazik yahu. surekli alisveris yapiyorum amazon'dan bakkaldan alir gibi simdiye kadar sorun yasamadim. alacagin zaman yardimci olurum dostum turkiyeye gidip geliyorum sorun degil; thinkgeek.com icin tesekkur bu guzellikten haberim yoktu.

dchetin said...

kutudan çıkanlara verdiğin linkte sonuncuyu da tişört sanarak bizim ülkenin bulunduğu çağa lanet okumuştum. halbuki değilmiş. gülegüle giy ve kullan .)

Cebimdeki Akrep said...

tshirt www.bunlardanistiyorum.com sitesinde de bulunuyor bilginize...