Thursday, June 25, 2009

Yerçekimi (By Ümit Karahan)



İzTV'de Ümit Karahan'in sundugu "Yerçekimi" programini denk geldikce izliyorum. Yayin saatlerini takip edemiyorum. Cunku galiba birkac senedir tvde bir programin yayin saatine bakmadigimi farkettim. Kafama yerlesmis bazi programlar ve yayin saatleri var ama yine de kacirmak istemedigim bazi programlar icin bu akilda kaliciligi saglamamisim, zaplarken denk gelirsem cok seviniyorum. İzTV sürekli acik olan kanallardan biri ki TV gunboyu calisirken de aciktir, kapamam. Hem takip etmek zorundayim hem de iste arada boyle yakalarsam sevinecegim seyler oldugundan. Kaldi ki ben haber izlemeyen, dunyadan bihaber nesle de asina degilim. Son programinda Hong Kong'da turlayan Karahan, genellikle gittigi sehirlerde buyuk yapilarda dolasip buralari tanitiyor bize. Bu tip gezgin programlarinin bence olabilecek en guzel formati; tek kisi, tek kamera ve kendini ceken bir adam. Yonetmen de sensin, kurgucu da, cekim ekibi de. Kendi basinin caresine bakiyorsun. Pesinde bir kameraman bade olmuyor. "Yercekimi" dün izledigim bölümü ile "SON" olarak ekrana geldi ama İz bu programi sik sik döndürecektir. Yakaladiginizda mutlaka izleyin. Ne hazindir ki, Ümit Karahan'in Yerçekim'i dün son bulurken, Galatasaray'in yerçekimsiz gollerinin üstadi Ümit Karan da Galatasaray'da son buldu. Yolun acik olsun Karan/Karahan/Yerçekimi koalisyonu...

0 comments: