Monday, June 22, 2009

Je Vais Bien Ne T'en Fais Pas

Cuma aksam izlenip uzerine pestil gibi bir haftasonu gecirilecek filmi, hafta basinda izleme gafletinde bulundum. Klasik, pazartesi 05-07 seansi Melanie ile, biraz Huckleberryfinncilik'le, biraz Baba'yla doldu. Ne ararsam var yani.
Üzülüyorum ki Amerikalilar hala sinema yaptiklarini saniyorlar.
Cok güzel adamlar su Fransizlar. Philippe Lioret'ye sarilasim geldi.





***

lili..
şu sahte yaşamından
sıyrıl bir daha...
ne olursun,
bırak tüm alışkanlıklarını...
göreceksin, yaşanıyor
ihtiyaç olmadan yardıma...
pek çoğu var
öğreneceğin dahası...
ileriye atacağın
her adımda...
karşına çıkacak
her sorunda...
ben olacağım senin yanında

ortasından geçeceğin
her sokakta...
evvelinde bulunmadığın
mekânlarda...
ben olacağım senin yanında...

lili...
biliyorsun bizim gibiler için
bir yer var hâlâ...
her damarda dolanır
aynı kandan...
seni melek yapanın
kanatlar olmadığını anlarsın...
tek yapacağın
çıkarmak kötülükleri aklından...
ileriye atacağın
her adımda...
karşına çıkacak
her sorunda...
ben olacağım senin yanında...
ortasından geçeceğin
her sokakta...
evvelinde bulunmadığın
mekânlarda...
ben olacağım senin yanında...

lili...

bir busedeki göz açıp kapanmada
bulacağız cevabı...
it tüm korkularını
gölgelerin derinlerine...
benzeme sakın
renksiz bir hayalete...
çünkü hayatın
en güzel resmi senin içinde...
ileriye atacağın
her adımda...
karşına çıkacak
her sorunda...
ben olacağım senin yanında...

ortasından geçeceğin
her sokakta...
evvelinde bulunmadığın
mekânlarda...
ben olacağım senin yanında...


Ps: Je Vais Bien Ne T'en Fais Pas : Benim içilme üzülme birader, ben iyiyim.

3 comments:

Unknown said...

sabahın körü sinema seansı yapan baskalarını duymak ne güzel =)...
en güzel saatlerdir kanımca 05,00 - 07,00 arası
filde sahane ...bayan da ...
Aaron hepten sahane...

"... dont become a ghost without no color
cause youre the best paint life ever made..."


saygılar..sevgiler...
http://grebene.blogspot.com

Lord Ricko Joel said...

aceto bloguna yazmadan önce bu filmi bilmiyordum açıkçası.
izledikten sonra ise en iyi filmlerime tepeden giriş yaptı 'Je Vais Bien Ne T'en Fais Pas'.
izlemeyen herkese de önereyim bu vesileyle:)

Baris said...

kaptan, filmde geçen kitabın tam adını biliyor musun ? hastane ziyaretinde oğlanın verdiği ? aradım bulamadım fransızca altyazı. ingilizcesinde de google bulamadı kitabı.