Monday, February 16, 2009

Wad - Winter 2008/2009 "Dictionary" Issue




Dünya dagitim, fiyatlari yine uzay seviyelerine cekmis. Doviz kuru diyeceklerdir ama kapaginda 5-7$ yazan dergilere 37-45 tl istemek gercekten terbiyesizlik. Napiyoruz, almiyoruz, oturup Remzi'de karistiriyoruz. Wad'ın Kış (2008/2009) sayisi Dictionary temasi ile nefis bir arsive sahne olmus. 1960'lardan gunumuze A'dan Z'ye, marka, muzik, avram, kavram, kunta ve kinte... Evladiyelik bir sayi, alip arsive katmak elzemdir, zemzemdir... Guzide sayida TR flag'li tek kavram/marka aciklamasinin "Mavi" ve Elif Akarlılar olmasini da not duselim.















Fotolari da BKRW'den aşırdım.
Yanima fotograf makinesi almadim diye hayiflaniyordum...
Al burda cekilmis var demis adamlar.. affetmedim.

1 comments:

Unknown said...

çok alakasız bir yorum olacak; ama bir de şu fiyatlandırmaları satın alma gücüne göre yapsalar. herhangi bir üründe. ahh, kapitalizm vahşi kapitalizm:D