Thursday, February 5, 2009

Colazione del Contadino


David Rocco'nun son koydugum kaydinda izlediyseniz bir tarif vardi: Ciftcinin Kahvaltisi. Aslinda bizim kahvalti ya da yemek sofralarinda da rastlanan basit birsey. 2 domatesi kusbasi dogruyorsunuz, bir ufak kirmizi sogani dogruyorsunuz, 1 dis sarmisaki da ince kesip domatese boca ediyorsunuz. Biraz tuz, bolca zeytinyagi ve limon atip, karistiriyorsunuz. Ben biberiye de ekliyorum. Biraz da kuru nane. Tahta bir tokmakla iyice dovuyorsunuz karisimi.

Bu aslinda yemekten cok ekmekle ya da pideyle (tercihen) sosuna banmak icin. Sabahlari kahvalti niyetine. O sarmisak kokusunu Italyan nasi altediyor, gune harman ediyor bak orasini bilmiyorum... Birkac gun dolapta folyoya sarip bekletince daha pide dilimleri banilasi hale geliyor, sarmisagi da iyice ezmeyi unutmamali..

Bu arada Rocco gecen pazarki programda artik kesif adalardan birinde midye yapip, plajda mayonez imal etme olayina girince hadisenin orta yerine tüy dikti. Pes dedim.

2 comments:

NYG said...

evlilik yıl dönümlerinde hanımı unutup bilardoya dalmıştı. sonradan dank etti kafa. markete koştu aklımda bişey var mutlaka yapmalıyım diye. aradı taradı buldu: "DOMALAN !"

yürü be dedim, bu kadar mı mesaj kaygısı taşımaz bir koca :P

ultrasArtiglio said...

valla üstad zevkle izliyoduk yeni serileri bekliyoruz :O