Tuesday, December 2, 2008

Vespa #21


Gecen cumartesi derbi oncesi apar topar lotarya pesine kosturdum. Yagmura ragmen ciktim, semsiye ile. Katlanamayan uzun semsiye ile motora binilemiyormus. Sol gidona taksan freni sikistiriyor basi, sag gidona koysan gaz ayarini engelliyor. Bacak arasina alsan, ya ondeki arabaya koydugumda karnimdan girip sirtimdan cikarsa semsiye? Sürerken tepemde duracak sekilde, telefonu hani cenen ile omzun arasina sikistiriyormus gibi sopa kismini alsam ole yanak-omuz arasina. Tepemde semsiye gidebilir miyim.. Gidemedim ole de. Bela oldu semsiye. Acilmadi semsiye...

Dün aksam Sanat Cafe'den donduk Enis'le, otoparkta motorlar uzerine lafliyoruz. Benim ayak marsi basmiyor dedim olmuyor. Akü ile basim zaten dertte. O kendi endurosunu atolyeye goturmus. Kışı orada gecirsin diye. Akü baglantlarini sök dedim, 15 gunden fazla yatacaksa motor, akü bosaliyor... Cikarip direkt sicak ortamda evde tutmak da bir cozum dedi. Sen akü ile ne ugrasiyorsun ki bitse de ayak marsin var dedi. Olmuyor abicim olmuyor, basiyorum olmuyor dedim. Bir kenara cekil dedi basti marsa motor calisti. Cocuklar gibi şen, cocuklar gibi şakrak.. Arkasindan ben bastim calisti. Simdi motor sicak diye calisiyor dedim. Bu iste bir is var.

0 comments: