Thursday, August 14, 2008

Black Mamba

BlackMamba

Shabani Nonda
13.08.2008
Galatasaray 2 - Steaua Bucuresti 2
Champions League 3rd Qualification Tour
20', 47'


***

Yoel'le birlikte numarali tribündeyiz. Etraf gecen seneden daha kokos. Tribunde kic koymalik yer bulunca oturmak uzere dolaniyorum. Ekseriyette ust katta sag alt kosede izlemeyi tercih ediyorum. O bolgedeki koltuklarin bu sene yas ortalamasi yukselmis. Orta yas huzur evi kivaminda. Ben bos bir koltuk bulup oturmak durumundayim, all access area, magaziner, ziner. Mac boyunca tellerin dibinde dikiliyoruz Yoel'le. Taktikler, skor, hoca, hasan, arda, nerde kewell. 12. dakikada betim benzinim atiyor. Benzin dokup yakmak istiyorum kendimi. Tribune panel ekranlar asmislar. Gol olunca tekrarina donuyor kafalar. Genis capli bir ganyan bayi gibi ortam. Devre arasinda lounge'a gidiyoruz. Hamamdan hallice, girmesi, es dostlarla selamlasip cikmasi bir oluyor. Karnimiz ac ama vipin vipinde yiyecek hic-birsey yok. Yariyi geride kapatan takimin garip taraftarlari karsi suyun takiminin geride olusuna sapka kaldiriyor.. Sen once buradan kicini kurtar dercesine ikinci devre ve 47 Black Mamba.

0 comments: