Friday, July 11, 2008

Mori


Mori Kante, Strateji Mori, Mori Sushi, Yasemin Mori
http://www.myspace.com/yasemori

Yapmis sonunda biri, Türkce yapmis, oldurmus.
Kuzgun'u dinleyin lütfen!
Son 24 saatte dinledigim ikinci guzel musiki bu.


sularda yüzerken insanlar öldü
şşş kız kalk, kız bak yerlerde kurular var
dünyaysa dönüyor, birileri ama ölüyor
bu bıçaklar keskin derdin, bu bıçaklar keskin ve
her gün yeni biri doğuyor, yine biri doğuyor sularda yüzerken biz
yerlerde kurular var silahımı kimlere verdin? istekler sakin.
sırlarımı nerelere verdin? adalet sendin ve
gülenler yine gülüyor, düşenler düşkün
buralarda olay buydu ve senle bu sondu

kuzgun içinde neler var?
dünyada üzgün olmaya değer ne var?
gemilerle kalkardın güneşlerle her gün batardın
ne yüzün var
üzgün bir yaz günü dışarı bakardın içinden
dışarı bakardın dışarda neler var?

kuzgun içinde neler var?
dünyada üzgün olmaya değer ne var?

ben işte dün yine yürüyordum sen vardın aklımda
yürümek değildi bu ben resmen uçuyordum havalarda
yerlerde kurular var havaysa durgun
evet evet uçuyordum kuşlarla
sen şarkılarla dur usul usul
çünkü gece seni boğar, boğar

kuzgun içinde neler var?
dünyada üzgün olmaya değer ne var?

http://yaseminmori.blogspot.com/

0 comments: