Wednesday, May 14, 2008

Bir Harbiye öğleden sonrası...


Harbiye'de en uzun vakit gecirdigim zamanlar. Sevenelevenda taze sikilmis portakal suyu icerken, usulca gelip karsimdaki masaya kurulan kelebek gözlük kadinin dudagi ile israrli oralsex cagrisina "bu nasil semt" diyecek kadar da yabanci ve olaylara yabanil degilim elbette. Ama urkup kactigim asikar. Yani fantezi bazen agzina konsa da lokmayi yiyesin gelmiyor. Zaten sokaklarda begendigin kadinlarin, senden uzakligi bir ic camasiri sterilizasyonu kadar. Yüzü güzel de peki kici temiz mi? (ref. temiz don ivediligi)

Konunun boktan acilmasi son on yilin en boktan durumu ile kesin alakali. Lafi sahilden aliyorum. Cebimde bes lira. Rakamla bes lira, kagitla bes lira, yaziyla bes lira. Ama bitmek bilmiyor. Cunku karttan harciyorum, farkinda degilim. Böyle bir genislik, sazendelik var degil mi insanoglunda? Olmayan parayi harcamak. Ikiye ekliyorum uce katliyorum, aysonu gelecekler, herseyi tapi edecek diyorum. Bir Bernard Tappie vardi ne oldu ona diyorum, tam kendimi ise vermis, otesinde "u r the best" aldigim is akislarinin orta yerinde "kalkin yemege gidiyoruz" diyor big bosslardan biri. Hayat sefilligi ile beraber hic bu kadar bosslu boylu da olmamisti. Baskasi bana boss, ben baskasina hugo boss. Hala cebimde 5 lira var. Bebek Balikcisi'nda rakinin gözüne veriyoruz, maaile. Yolda giderken basima is gelmesin, kaza yapmayayim, masraf cikmasin, tanidik bir cikip da "ya naber uzun zamandir gorusmuyorduk gel bir yemek ismarla bana" demesin ya da ne bileyim borclular kapiya dayanmasin diye allaha siginiyorum. Dun aksam kanallari zaplarken yatakta, hulya avsarin beynimi felceden tayyip yalamaliginin karsisinda onun bu kosagiderligine pek kulak asmayan erol atar soyle diyordu "allah kulun yolunu acar, yolu kapamamak lazim, allah esas yolu kapayana cok fena takar", takar tabi. Takmis midir, tanri yolu ac, sana allah ile tanri demem arasindaki nüansdan bana takiyorsan, bozuluyorum bak hala 5 lira var cebimde. Kürk, astragan, calis, gücen.

acetonun "bogazda bes takside lufer" yazilamalari geliyor aklima. suan bu bes liranin musebbibi tabi ki cepte akbil oksanan teraslardir, midir müdür? arkasindan alexis bullshit bastiriyor "elalem aldi yürüdü gitti, bizim ne isimiz var bu durakta".. ben ne bileyim, 69 burdan geciyor dediler, ler, ler, ler...

seni yenicem "olasi her rakip" in 21 days

0 comments: