Wednesday, March 26, 2008

Öyle Demeyin Gayri Safi Milli Hasılaattttttt...

senin de bir varoluş sebebin var...

..artıyor. Enflasyon düşüyor. 3 çocuk yapın, belde güç kalırsa 5 de olur. "Rızkını allah verir" Allah'ım sana sığındım, rızık ver bana. Çağdaşlaşma sürecinin İslamcılarla da sürüyor olması ne enterasan değil mi Jüstinyen? Aslında haklarını yememek lazım "Çalışıyorlar ağğğbi". Bu devlet denen yapı her zaman hantaldı, şimdi sadece battal boy. Battal boy çöp torbası almaya çekiniliyor, bu kadar çöp ürettiğinin farkına varmak istemiyor insan. Eğer obezit bir hastalık sorunu yoksa gördüğüm her şişman, açlık sınırında yaşayanların tabağından çalıyor demektir. "Yiyenler"in gittikçe semiramispekkanlaşması canını sıkıyor. Fransız konsolosluğunu kapısında duran bekçi/gelgeçci zat'ın yılları içindeki göbekleşme ve ense/boyun boğumlaşma sürecine yakından tanık oluyorsunuz, uz, buz, uzi. Dün takside kürt aksanla giren ve sohbetin Dersim katliamına uzanacağı aşikar trafik boğumlanmasında geçen gün bir minibüsteki hırsızlık vakasını anlatırken kendi milletinden -kürt- zebillerden duyduğu utancı dillendirdi. Minibüslerde 1 aylık kazancını kaptıran güzel insanlar tanıyorum. Bütün ay sefillik içinde kalacaklarından hırsızın haberi yok. Yavuz o. Yasin ilaç beklerken ölmüş...
- bak baştan söyleyeyim ben bu adamlara oy vermedim
- sen vermedin, o vermedi, ben vermedim, e kim verdi o zaman?

gün sonunda kasada birikmiş slipleri torbaya doldurup amirine götürmeye çalışan asgari maaşlı, makyajlı, alımlı-zanlı kasiyer kızlar.. çabanıza duacıyım! amen!

4 comments:

Anonymous said...

hasılat değil, hasıla...

Trofolo said...

...da ya ben hasilat demek istemişsem? düzeltmen insanlari hic sevmem mesa.

rtt said...

süper yazı :) nasıl bir insan evladı annesini öldürebilr anlayamıyorum ya?

farawaysoclose said...

(evlerden ırak olsun), anne öldürmek değil de insan öldürmek, bir anda gözü dönmek ya da önceden nefretle uzun uzun plan yapıp öldürmek diye baksak vakaya. bizim medya "katil"in "güzel, sosyetik, bilkentli" vs olmasından dolayı pek bir amerikan filmi havasında uzun uzadıya veriyor bu haberi. oysa bu memleket karısına kızıp 5 çocuğunu kesen insanların memleketi, Norveçte yaşıyormuş gibi şaşkınlık numaraları yapmayalım.