Thursday, December 13, 2007

Ilmiye

Ilmiye teyze, 70'inde.. Metruk bir otobüste oglu ve torunu ile yasiyor. Piknik tüpünde kucuk bir tavada carliston biber kizartip, ekmekle yiyiyorlar. Orada yasadiklarini ogrenen habercilere görüntüleniyorlar. Ilmiye Teyze yediklerinden onlara da ikram ediyor, "göz hakki" diye. Yardim edenler oluyor, oglu ve torunu ile bir eve yerlestiriliyorlar. Ilmiye teyzeyi ve carlistonla ekmegi görünce ne Hugo kaliyor ne Prego...
Açlık Sınırı 727.17, Yoksulluk Sınırı 1893 YTL

2 comments:

n0s said...

yoksulluk sınırı benim maaşımdan yüksek acaba nası hesaplanıyo? mesela o hesapta pregolar falan var mı :) just kiddin'
geçenlerde aklıma bi sosyal devlet projesi gelmişti ama bak unuttum bile. bu yaşayan ölüler de ölsün şehir dışına atılsın tayyip uyumasın a.b.d.ullah imzalasın ben de duyargalıgımı yapmış olayım. örümcek hisleri.

ultras/Movement said...

NTV de izledim haberi.. Bulgaristan göçmeni bir aile.. Kendi çaplarında geçinmeye çalışıyorlar.. "Yoksulum o halde çalarım, soyarım" havasında değiller, oğlu bir işte çalışıyormuş, tek istediği bir göz oda idi teyzenin... "nerde bu devlet "diyerek ajitasyon durumlarında bir hayat istemiyorlar, çalışıp kendi haklarıyla birşeyler edinmek istiyorlar..Hayat yardımcıları olsun...