Monday, November 26, 2007

Supermarket Günlüğü #9


"Oncekiler suphesiz arada bir yerlerde" ~ marketler zinciri syf.69

- meyveden girelim
- hep ordan girmiyor muyuz?
- önce birer whooper yese miydik disarda, "ac karinla alisveris yapmayin" derler
- zaten alisveris yapip evde yiyecegiz, sabret 1 saat daha
- iyi peki oyle olsun
- bir saniyeeeee.
- ne bir saniyesi
- dur
- duruyoruz zaten
- bir baska dur.. suna bak
- nereye
- şu afete
- noldu
- aşık oldum
- yapma yaaaaa, albertooooo atttiiii, tomba'nin golüüüüüüüüüüü
- dalga gecme, cok ciddiyim
- sen ne kadar ciddi olabilirsin ki
- babasi mi yanindaki acaba
- umalim ki babasi olsun, ya kocasiysa
- vay derim hayat derim terazi derim davul derim hani denkti derim
- hikaye o
- di mi ama
- gel isteyelim babasindan
- tipini tutmadim, vermez
- o tipten bu kiz olmussa, suracikta tanriya bir kere daha siginmakta fayda var
- bence aksam icin armut ve elma almakta fayda var
- ben de roka, taze sogan, nane falan bakicam, dagilalim
- kizi takip edim biraz raflarin arasinda, arabayi sen al

***

- noldu
- polonez sucuk reyonu onunde denk geldik
- bakistiniz mi
- sucuk yedik, yani o yedi, yani ben supermarketin sucuk ikramina bile tepeden baktim, "ayyyy o da neee" dedim, demedim de der gibi yaptim.. kizin gonlunu calmis miyimdir bu hareketimle
- sen salaksin. madem kiz ikrami almis, o esnada atlayip "lezzetli mi bari" diye lafa girseydin
- ben lumpen degilim, kizi cok baska yere koydum...
- nereye koydun oglum iki dakkada
- kalbimin en guvenli yerine
- bir daha gormeyecegiz nasil olsa, yürüüüü kola, raki falan alalim
- elbisesi de ne guzel, siyah diz altina kadar firil firil, babetler de cok yakismis, siyah koyu corap... ya saclari, ya yüzü...
- gaysin oglum sen, resmen gaysin...
- ne gay'i be
- su tasvirin bana onu düsündürdü.
- senle boyle dolasmaya devam edersek zaten birlikte gay damgasi yiyecegiz
- cekirdek falan var mi evde
- yarim paket var
- alalim aksam citlariz film izlerken
- ne izlicez
- she hate me, croupier, neisight, day night day night, trade, lord of war ve taxidermia var...

***

- su kasadan gecen adult ablaya bakar misin, gecen gun pastanede arkasindan konusulan kadin degil mi bu
- ta kendisi
- çözemedim olayini, yanindaki oglu mu, jigolosu mu... az once raflar arasinda garip sekilde gordum bunlari
- oglum senden de bir halt kacmiyor
- gerekli gereksiz cok sey capture ediyorum
- sonra kafan ambale oluyor
- acaip alimli bir bağğğyan
- gec su kasa bos
- dur benim kasiyer var ona gidelim
- manyaksin sen ya, kasiyeri bile seciyor musun?
- böyle bir özgürlüğüm varsa neden secmiyim kardesim, takip et...

0 comments: