Tuesday, July 3, 2007

Kaybolanlar: "Nerdesin Lan Daniel!"

95'de eczacibasi-ipekkagit'ta iis 1.0, gopher, ftp'yle ugrasirken o zamanlar 195.33*.* bir IP uzerinde yaptigim ilk webpage dönemleri... aklimda hep "kaybettigimiz insanlari bulabilecegimiz bir websitesi yapsam" fikri vardi.. sonra haklarinda her turlu bilgi edinilebilecek bir "human database" fikri peydah oldu, hatta evdeki pc'ye kurdugum bir webserver'da kendi capimda lokalde boyle bir calisma yurutuyordum, bir arkadas gorunce urkmustu... neyse velhasil ikisini de 99-00'lerden sonra yaptilar.. az once bunlari dusunurken, bizim o zamanki webzine'in mailing listinden tanis oldugumuz, hip production'dan daniel geldi aklima. benim hal hatir soran arayan soran kadir kiymet bilen gay arkadasim daniel, nerdesin lan acaba.. en son "israil'e gidicem buradan kacicam" mi ne diyordu. bir de ates tezer ve gazla vardi. tabi zaman illa ki akiyor, ilac olurlugunun yanisira...

liseden murat demir'i, murat özyurt'u, ilkokulda saclarini parmaklari ile lüle etme cabasidaki cigdem'i, elimden hayatimda ilk kizi kaptirdigim görkem'i, telefon hatlari karistigi icin 1 yil boyunca sevgilisine cektigi maco ayaklari dinlemek zorunda kaldigim k.k'nin, annesinin cici oglu ko'nin, arka apartmanda evlendigini yeni duydugum l'yi, mahalledeki en buyuk askim s'yi, "oglum cole haan'larla top mu oynanir" diyerek hergun beni zilgitlayan daha tiki kültürü yokken tikiligi yasatan k. m'nu, abisi pic alper'i ve bircok kisiyi merak etmiyor degilim hani...

ps: daniel'in bana sevgisini hicbir zaman anlayamadim, asla kirmadim ama ona eminim.








0 comments: