Monday, June 11, 2007

"Hocam nasılsınız?"

Sabah Kuzu'nun kurcalanan Immobiliser'i ile keman yayi gibi gerilen sinirlerle Tepecik Yolu'nun çikan'ından dönerken 3. olarak dahil olmaya ramak kala gordugum ortaokul matematik hocamin arabasinin pert olusu ve yaslanmis surati ile "anilar gozumde canlandilar" sahnesi ile kendime gelmem toplam 5 saniye sürdü. Saga kirdim, muhtara kosuyorum. Hangi ibis benim immobiliser'ima yan bakacakmis sasmiyorum, burnu boktan kurtulmayan Kuzu ile esenlik dolu günler. Ayrica bana bakma öyle basim dönüyor...

***

Insanlarin hayatinda unutamadiklari anlar vardir: Sami Yen'de Galatasaray - Neuchatel'e 5 cakarken, Nurdan Terzi hoca beni matematikten sözlüye kaldirmis, blok 4 ders boyunca tahtada kalarak bütün sinifi sözlü stresinden kurtarmis, her gol haberi geldikce tahtanin sag ust kosesinde hocaya caktirmadan insa ettigim scoreboard'a golleri isler olmustum. Eet ben OYS'de 52'de 51 cakmis bir adamim. O yil bir soru da iptal olmustu. Nazareth me n'olur, calis senin de olur.

0 comments: