Tuesday, May 29, 2007

Haftasonu Bayilandolari


Gecen gün bayilando baslikli birsey yazinca ve bir kac yerde telafuz edince bir dost "Ay bu ne bayilando, innuendo falando filando, ne bicim agizlar bunlar, kim türetiyor" dedi. Bilemicem, laf orjini sevgili dostum Giovanni'ye ait. Baymak, bayilmak ve baylamos ile Gabilondo kirmasi birsey. Biz ekseri asiri bunalma, sikilma ve darlanma hallerinde kullaniyoruz.

Haftasonu yine bir bayilando sekansindayiz. Cumartesi hava guzel, bir telefon "havali insanlar"a. "Napiliyor, ne ediliyor". Giovanni, Memo'nun eve cokmus Cuma gecesinden. Yanina Manisyan da cokerekten PS2'ye vermisler. Ehliyet kursu mulakati arkasi yikiliyorum dedim ortama. (-ortama yikilmak-) Tirsarak gidiyorum Halaskargazi'de. Biri gelip cakicak derdindeyim, ben artik cakmaktan uzagim. Ama belli olmaz buyuk konusmamak lazim. Hava cok fena sicak.

Memo'nun evi bu vesile ile "hayirliolsunculukla" dolasirken, evin teras-balkon sahasi sonraki zamanlarin bol vodka-lime'li bahce gunlerini müjdeliyor. Memo direk evkizi tadinda baglanmis zaten. Allah sonunu hayir etsin diyorum kendisine buradan:)

memo&ezgi
Su soldaki koltuk cok rahatti. Kendimi Aysegul Nadir gibi hissettim. O da boyle sultan koltuguna uzanir poz verirdi. Hakkaten bir Aysegul Nadir vardi ne oldu ona?

Derken gunun adami geliyor: Tori. Playsation ile bu kadar bütünlesen ve tüm bunlar esnasinda kendinden gecen bir PS insani daha görmedim. Bir de sunu gorduk ki multi-tap'le 4 kisi oynayinca bir daha teke teke Pes6 ya da makineye karsi oynamanin ne kadar sacma oldugunu farkediyorsunuz. Simdi biz her zaman 3 kisi nerden bulucaz hadi bakalim kucagina geldi oturdu sorunun büyügü.. Börek-station'a oklavaci araniyor.

Aksama kadar o orta senin bu gol benim (salliyorum, iki gol attim en fazla) devam edip, sonra arkasindan fason diye cikar zannedip, izlerken "oha bu nasil film" ile Runinng Scared'i karsilama ve muthis bir 90 dakika gecirme. Bulursaniz izleyin. Chaz Palminteri yeter derim ve Carlos'a selam ederim :)

Bir haftasonu daha böyle baylamos gecerken, Pazar günü, pastanede bulusan asiklar modundan ve Crepe And Fondue'de Murat'in stand-up'larindan bahsetmiyorum. Artik rutine yazmaya basladi. Insanlara anlatamiyorsun "Siz pastanede mi bulusuyorsunuz" retorigini. Kardesim Mevlam bir pastaneden cok ötesi.

crepe and fondue frontman
Bir fondu fenomeni "Crepe Murat" :)


Yagdir MEVLAM su
Bir dergah olarak Mevlam!


Yalniz Mevlam'a coke yazan gudubet abla yani yüzmeden yeni cikmis oturakli ablanin olayi çözülemedi. Canim benim, ayran icti, pogaca yedi, melun melun etrafa bakti, kendinden emindi, "havali" flipflopuna giren parmaklar ultra bakimliydi. O zaman bir alkis gönderiyoruz bu "havali" ablaya.


2 comments:

gkhngnyhn said...

multi-tap'te kaleciler saçmalıyor dikkat.gol sevincinin şahane oluyor.sağ eli sol dirseğin eklem yerine konarak "aaaal" yapmak kadar güzeli yok 2 kişiye birden.bayılando lafı da süpermiş , demeden duramadım.

Trofolo said...

sonradan ekleme: coken abla "Sila" cikti.