Tuesday, April 10, 2007

Sen De Gel Oyna Susam Sokagi'na...

Is cikisi "Susam'dayiz" cagrisina kapilip entelijansimin semtine dogru akayazdim. Giovanni ile Lupita penne arabiatalari mideye indirmis, espressoyla cilayi cekmisler. Soguk getirilmeyen dandik birayla, sicak konulmasi lazim olan ama haslanmis et kivamina gelmis bonfilesi ile bir bonfil-salati lupletip kendime geldim. Can bogazdan gelirken, Cagla Kubat da tuvaletten geliyordu. Göz göze geldik. "Trofolo'cum seni buralarda görmek gercekten heyecan verici" gibi gayet gereksiz bir cümle sarfetti. "Canim yeni bir windsurf aldim, bu yaz Alacati'da seni yanliz birakmayacagim suda" gibi gayet gereksiz Alacatimarketingcisi Hasmet kivaminda bir kontracevapla selamladim bu alemlere rab olarak gonderilen kadini.

Masasi 5N1K masasi ama benim dikkatimi ceken tahminen besnebirkack nin emekcisi gorunumundeki sessiz, efendi, kendi halindeki kardesin sarap kadehi ile 1,5 saatlik raksi oldu. Vay be dedim masumiyet ölmemis. Ister misin masa altindan Cagla ayaklarini uzatip bu arkadasin ayaklarini oksuyor olsunn. "Ister misin ha pezevenk sana söylüyorum"

Püüüü allah kahretmesin, memlekette terbiye, ar, namus kalmamis!

Söyle Lesli Round söyle, her kimsen söyle. Neredeyse 10 yildir böyle güzel vokal dinlemedim. Bir kadeh vodka alim ben ya...

1 comments:

Maybe. said...

Tırtıllar
asla asla asla asla
kahverengi bot giymeeeez.