Wednesday, March 28, 2007

Sehrin "Acayip" Insanlari...

Simdi acayiplik onlarda mi bizde mi tam kestiremiyorum acikcasi. Dün ofise gec kalmis, 11 sularinda siteden cikarken yan sitenin sitikilabi'na gelen bağyanlar gordum. Saat 11:00'de spora giden bireylerin yasam duzenegini haliyle merak ettim. Hos 4 yil boyunca home-office calisirken yasam duzenegi hakkinda turlu hurafeler, munasebetsizlikler cikarilmis biri olarak bu meraka gark olmaya hakkim var mi bilemiyorum ama yine de bu gunduz spor salonu kovalayan guruhun sayisal loto kazananlari, rantiyeden indragandi yapanlarin evlatlari olduklari konusunda hemzemin gecidi gibiyim. Gerci hep demiyor muyuz "11 de kalksak, 14:00 Bebek'de kahvalti etsek, 16:00'da bugun ne yapicaz diye dusunmeye baslasak". Bok var calisiyoruz... Lakin bu blogun ilk postlarindan birine ihanet etmemem gerekiyor. Calismaktan daha iyi birsey varsa soyleyin, yapalim... 11:00'de sitikilaba akmak disinda...

2 comments:

d said...

paul lafargue - tembellik hakkı, okuyunuz.
spora gidiyorum döndüğümde bitmiş olsun.

Horatio said...

isten izinli oldugum bi gun, sizin yansitenin sitikilab'ina gitmistim saat 11 civari. icerideki manzara berbat. sanki seda sayan'in programina katilan kitle spora gelmis. yasli teyzeler, 15 yas civari kizlar. bi kac tane de senin dedigin profilde bağyan vardı. durum o kadar kotü degil yani, moral bozmadan calismaya devam.