Wednesday, March 28, 2007

PSP Can Cekisiyor

2 gunce ofisteki tuvalette, friendly mac modundan cikip "Ya bir sampiyon olayim bari Serie A'da" diye Tournament Mode a ani gecis yaptim. Gecmez olaydim. Haftalar haftalari, deplasmanlari deplasmanlari kovaliyor. FIFA2006 Serie A'da AC Milan'i sampiyon yapacagim. Super girdigim ligde 26. haftada 6. siradayim. En son dun gece araliksiz 5 saat oynadim. O yuzden suan zombi gibiyim. Inter'den 4, Siena'dan 4 Fiorentina'da 3 mu ne yedim. Sonunda sinirden Amoy aci sos sisesini agzima bosalttim. 3. saatten sonra da parmaklar hassasiyetini yitiriyor. Ama bu takim sampiyon olacak arkadas.

Inanin gamepadler inanin cocuklar, daha guzel goller gorecegiz belesler yerine.....

Bugun cok zor gecicek bu uykusuzlukla. Bir yigin is var (bu isler hep yigin, bittigi gorulmemistir). Arada kalan haftalari yine wc'de tamamlarim. 07:00'de evden cikacaktim hala kicimla basimla dalga geciyorum. Hala evdeyim.

1 comments:

gio said...

"azimle zıçan mermeri deler" derler abi. En azından Uefa cepte. Ama İnter'den 4 yemek, amoy acı sostan daha acı verici olsa gerek. Daha güzel sezonlara dileklerimle.