Wednesday, March 21, 2007

Medeni Cesaret Ne Yahu?

Moda fotografcisi olmaya yeltenmek bir cesaret isi midir bilemiyorum. Hafifmesrep olmak bir sart mi mesela. Ya da modadan anlamak gerekiyor mu? Ya da objektiften? Deklansore basmak kafi midir? Dun gece Ali Sami Yen'de aldik Lupisyan'i Giovanni ile "Hepimiz Nihat Odabasi"yiz kivaminda calistik. Yanliz ne kismet ki arkadas, tam en atesli yerinde cekimlerin stadin isiklari gitti. Hamit Kaseli rahat ettin mi acaba gece uykunda...

Neyse cekimlerin bir kismini merak eden Galatasaray Dergisi Nisan sayisinda bulabilir de cesaretten kelli esasoglan konu bu degildi. Dun aksam eve donup kuzuyu otoparkta yoklarken on cama sikistirilmis bir not buldum. "Lutfen Dikkat! Satmayi dusunurseniz beni arar misiniz, Seda 0535 *** ** **". Naptim aradim saniyorsunuz degil mi ? Aramadim. "Kuzu satilik degildir, satmayi dusunmuyorum. Ilgindiginiz icin tesekkurler Seda Hanim" diye sms attim. Hani nezaketen cevap vermis olayim dedim -desem de inanmayin-. Taslandim, kinandim, hakkimda basin toplantisi duzenlediler. Nasil mesajla karsilik verip boyle davranir misim.. Ben ne yapayim kardesim, Seda kim, niye satiyoruz, hebele hubele.. Bir baska arkadas da sey dedi:"Bunda kesin bir bit yenigi var. TR'de bu hareketi yapacak medeni cesarete sahip kiz nerde". Ne var bir not yaziyorsun koyuyorsun. Hidirellez'de güle dilek baglamaktan kolay.

O degil de telefon numarasindan kizi iki dakkada peynir kivamina getirdik ya ona yaniyorum. Ya cok fena birseyse, ulan ya hayatimin kadiniysa.. Ay ay ay oy oy oy. Motor uzerinden gelen asilmalar "motor" gibidir diye bir felsefe olur mu, olur, var vallahi.

Seda ya naber, okuyorsun buralari biliyorum...

0 comments: