Thursday, March 29, 2007

the gossip - standing in the way of control

Adamlar yapmislar, yapacak birsey yok...

Davula zile abandigi kismi super!


Yukardaki Soulwax Nite Remix'i ama aslen sarkiyi soyleyen abla bu... Hadise bir tür kopuslarda. Obez Habitusta...


Simdi ben fena hasta oldum sarkiya diyen ve mp3playerlarina koyup bunu spor salonlarinda, bagda, bahcede dinlemek isteyenler olacaktir. Onlari da unutmadik: download edileybil link

Bag ve bostan demisken su guzide türkü geldi aklima:

Bağa Gel Bostana Gel (Vay Vay Vay Yar Yandım)
Dile Gel Destana Gel (Neynim Neynim Neynim)
Anan İzin Vermezse (Vay Vay Vay Yar Yandım)
Yalandan Hastalan Gel (Neynim Neynim)

Bağ Ayrı Bostan Ayrı
Olamam Dosttan Ayrı
İnsanoğlu Yaşar Mı (Vay Vay Yar Yandım)
Kalsa Nefesten Ayrı (Neynim Neynim)

Bağına Girmiş Gibi (Vay Vay Vay Vay Vay Yar Yandım)
Gülünü Dermiş Gibi (Neynim Neynim Neynim)
Geç Buldum Tez Yitirdim (Vay Vay Vay Yar Yandım)
Oldum Düş Görmüş Gibi (Neynim Neynim)

Bağ Ayrı Bostan Ayrı
Olamam Dosttan Ayrı
İnsanoğlu Yaşar Mı (Vay Vay Yar Yandım)
Kalsa Nefesten Ayrı (Neynim Neynim)

0 comments: