Saturday, March 10, 2007

The Good Shepherd

Bu filmin adını, filmin çok da vurucu olmayan -ki film daraltmak namına bütünüyle vurucuydu- bir sahnesindeki "kirli sırlar" lafından hareketle "Kirli Sırlar" diye çeviren Türkiye dağıtıcısı ve bu dağıtıcıların bu işlerden sorumlu hanfendi/beyfendisine birşey ısmarlayıp, acil gelen telefonla mekandan kaçıp onu adisyonla başbaşa bırakmak istiyorum.

Robert De Niro adından başka filme girmek konusunda yönlendirmede bulunan bir etken olmadı ama filmden sonra "De Niro boyun devrilsin" dedim mi dedim.. Filmin ilk yarısı dolmadan birçok kisi salonu terketti. Angelina Jolie için geldiği sugötürmüz bir gerçek olan bu kalabalığın yine de çıkma cesaretini alkışlıyorum. Ben uzakdoğu sinemasının İzo'sundan bile çıkmayı becerememiş biri olarak bu tip durumlarda işkenceyi son raddesine kadar çekmeden edemiyorum. Hayatimda izledigim en kötü 10 film arasındaki yerini çoktan aldı.

Filme bilet alırken arkamda bekleyen ama arkam yerine yanımda durmayı yeğleyen, omzuma başını koyacakmış gibi yaklaşan sayın bayan arkadaşın bilet kesen arkadaşa "Hangi filmi tavsiye edersiniz" sorusu ve sonrasındaki muhabbet iyiydi. Ne güzel böyle kararsızlıklar, ne yapacağını bilememek. Skandal'a mı gitsek, Kirli Sırlar'a mı derken.. Biletçi çocuk "Angelina Jolie'nin filmi şuan çok seyirci topluyor ama ben izledim, nesini beğeniyorlar anlamadım. Çok kötü film. Hiç umduğum gibi çıkmadı".. Beni işaret ederek ve sırıtarak "Tabi beyfendi de aldı filme bilet şuan ama..." dedi.. Ben de mikrofon uzatılan vatandaş edasında, gayri ihtiyarı birşey demem lazımmış gibi "Tercihler.." dedim. Tercihime edeyim. Neyin tercihi, biz de sinemaya neye giderize karar vermeden gelmiştik. 145 dakika tercih oldu işte. Ablalar aka. kararsız, ağza düşeyazan kızlar Skandal'a gittiler galiba. İyi miydi acaba film ve tabi Angelina'dan gorup ogrenmeli bazilari kalcalari saran yengec bacaklari...

1 comments:

Nahide Mutlu said...

Film izlenimleriniz de filmi izleyenler hakkındaki izlenimleriniz de çok güzelmiş. Filmin adı hakkında http://tatli-hayat.blogspot.com'da uzunca bir izahatım var.