Wednesday, March 14, 2007

23


Kadim bir dost iki gun önce sey demisti: "Gereksiz manalar yüklemeyi birakmali". Insan öyle kafasina göre manalar yükler ota, boka. 23 de böyle bir obsesifligin filmi. 1 haftada 2 kötü filmi bünyem kaldiramadi. Eve dönünce kustum direkt. Sanat kusturdu beni. 23'den aklimda kalan filmin jenerigi olacak. Bildigim 23'lerse: Michael Jordan, Junichi Inamoto, David Beckham @ RM

***

PeriPetie'de bir deniz mahsulleri salatasi soledim. Salatanin icinde hadi denizi gectim, mahsülü bulamadim. Bir kiytirik kalamar halkasi, karidesten hallice böcekler.. Bu salataya 15 lira fiyat cekmek de terbiyesizlik ama heryerde deniz mahsulu salata hep en yuksek fiyattan gidiyor. Bayan İ. ile sarap seciminde kararsiz kaldik. Doluca Kav Narince'den birer kadeh alip sinemaya yuvarlandik. Et olmadiginda salata ile Narince tabi yoksa süphen mi varrrr....

Filmde bir ara She Wants Revenge duydum...

0 comments: