Monday, February 5, 2007

Nasihattan Patatese: "Beni Duyuyor Musun?"

Ogleden sonra Rampulla ve Heineken adli arkadaslarla Sade Kahve'ye cokmeden once DukkanIstanbul'a ugrayip 2 baton sucuk, 4 parca da antrikot aldim. Dukkandaki arkadas "bu havada motora devam mi, cok tehlikeli ama" diyince, yeni gelin heyecani dedim, daha 2 hafta oldu. Yaptim oyle bir delilik ciktim bu havada da. Gun icini es gecim, hele BU'nun yanindan inen karo yoldaki rezaleti de anlatmiyim, en son 23:30 sularinda Taksim Meydan Park'ta kuzu altimdan kacti gitti. Mancare olmaya ramak kaldi. Nasihat patatese bildirdi, "Daha gencsin püre olmaya degmez"
Bir de benim disci bana surekli "daha gencsiniz" diyor. O dedikce benim gozum onun karsi duvarda asili diplomasina takiliyor. Sen mi gencsin ben mi diyesim geliyor. Köprüler, implantlar, ne F16'lar ne de füzeler.. Saka maka 18 aylik celik bar cilesi sona eriyor cuma günü. Oleyyyista, sandinista.

0 comments: