Friday, February 16, 2007

ICON

IDW Istanbul'da rastladigim ve Kasim gibi cikacak denilen ICON Turkish edisyonu Ocak basinda piyasaya cikmis. Ben arada "di oricinil"ini almaya devam ediyordum. Megerse raflara düsmüs. Hatta 1. sayiyi kacirinca, mail attim, aninda $rakkk diye cevapladilar, "ucretini eft'lerseniz, dergi kapinizda olur" dediler, ler, ler. Iyiymis. Dergi geldim sabah hakkaten kapida bekliyor.
Simdilik ayiklayip alacagim bir icerik bulamadim ama bu topraklarda buna da "sukur", kral atti kralin golü. Ele gelen dergi, mizanpaji guzel dergi, "zaten Ingilizler yapmis abicim" dergisi. Ederi 7YTL, halk otobusunde okumak elbette Alem okumanin dusurdugu garabetten "better" degil.
Ya bir zamanlar bir Domuss vardi ne oldu ona? ve tabi yine bu dergide parmagina rastladigimiz, Sari aka. Mehmet Aktop.