Wednesday, February 14, 2007

"Ben Size Oksijenli Su Yerime Septik Soptik Vereyim"

2 gündür evde yatay turizm online... Evden calisacagim diye deklare ettim ama serdim postu, dikisimin dusmesini bekliorum. Derken ogleden sonra attim kendimi kuzuyla sokaklara. Gittim disciye köprü ölcüsü verdim. Discinin bosalan yerlere gecici dis sözünün dinlememenin cezasini cekiyorum 5 gundur. Dis eti soguk suya ne kadar duyarliymis onu anladim. Dis etlerim kasiniyor, cikan dislerin yerlerinde büyük bir aci mücadelesi var. Birkac gun daha dayanmaliyim.
Bugun ölcü, cumartesi kaliplar gelicek; prova. Sonra bir prova daha. Nerden baksan 1 hafta daha acilar company'e gönüllü isci.

Sonra ciktim güzel discim Banu Hanim'dan, Levent'in icinde dolasiyorum. Gideyim de Levent Polikliginde pansuma olayim. Cuma'dan beri pansuman olmadim dikise. Gittik ki yerinde yeller esiyor. Levent poliklinigi "az öteye" tasinmis. Dünyadan haberimiz yok, isimiz dusmedigi icin olmuyor tabi ki bundan sonra da sittin sene isim dusmeyecek. Saat 15 30'da pansuman yapacak bir allahin kulu yoktu. Darlandim, gittim Levent-Garaj'in yanindaki eczaneden pansuman malzemesi aldim, aksam sagolsun evde Enis operasyonu halletti. Bir de isi bitince "gecmis olsun" dedi doktor gibi. En guzel kismi orasiydi.

Eczaneeye de girdim, "bana tendürdiyot, oksijenli su, gazli bez, tampon falan gibi pansuman malzemeleri lazim" dedim. Yani iste pansuman yapicam, ne lazimsa alayim. Adam direkt "Artik oksijenli su kalmadi, size septik vereyim" dedi. "E iyi olur" dedim. Poliklinigin degisen yerinden sonra bu oksijenli suyun tarihe gömüldügü haberi ile beraber kendimi cok yalniz hissettim hayat icinde. Sanki ben uyurken olmus tüm bunlar, ben olani biteni kacirmisim. Bu yüzden cogu aksam uyuyamadigim olmustur. Gece olanlari kacirmamak icin. Sanki kiyamet kopacak da naklen izliyim, kacirmayayim paranoyasi.

Neyse, dus altinda rahat rahat raksedebilecegin bandajlardan da aldim uc bes, uzayiverdim. Yanimdan o esnada 80-90'la vespalar gecti, hatta biri delimtrik bir kizdi. Hic orali olmadim, 40'dan sasmadim. Gaza gelmiyorum, tahrik ediyorlar, ama gaza gelmicem.

Aksam da bizim saykopatik ortam Sanat Cafe'de Enis'le biralari tokusturduk, her ne kadar bizim buralar yokus olmasa da...

Eee sizden naber ?

0 comments: