Friday, January 5, 2007

Anlasildi Remzi Dergi Reyonu Bir Tür Podyum

Aybasi ya.. Dergilere yikilacagiz. Yine Akermerkez Remzi'deyiz(Sanki 10 kisi gidiyoruz) . Dükkana girer girmez direksiyonu sola kiriyorum. Kirdigim gibi dagiliyorum. Karsimda makyajsiz Sanem Altan var. Once o oldugunu kabul etmekte cok zorlandim. Elimi yuzume kapatim tekrar baktim. Filmlerde oyle yaparlar ya. Döndüm dergilere baktim. Tekrar döndüm S.Altan'a baktim. Yanina bir ufak cocuk gelip de şakımaya baslayinca anladim ki sesinden kendisi bir adet Sanem Altan. Tüm heybeti ile birtakim dergi ve kitaplari karistiriyor. Pirelendim, killandim, alacagimi alip vinnladim. ELLE alamadan kaldim, utandim ELLE alirken görücekler diye.

TimeOUT Istanbul'da Emekcan Pelus'umuzun roportaji var. Diger dergilerden notlari dusucem cok yakinda, pek yakinda...


bg sound: "Les Courants D'air By Grand Tourism Feat. Terry Callier"
Evet bu aralar Terry Callier'e takmis durumdayiz. Bu eski sariyi bilenleriniz olacaktir.

1 comments:

n0s said...

marlon bi zmnlar (those were the days - kurabiye fener) praylist yapıodun yapsana gene