Monday, December 18, 2006

Dis-budak, dis agrisi, Sensodyn kabusu...

Surada bir dis agrisindan bahsetmis Sensodyn hakkinda ileri geri konusmustum. Cumartesi günü, tahminen bir 15 yil sonra disci koltuguna oturarak radikal bir saglik hareketine imza attim. Temmuz 2005'deki ilah durumdan sonra bunlar tabi disimdeki kovugu hakkaten doldurmaz ama benim o disteki kovuklari artik doldurtmam lazim, durum kritik hali bile asmis. Disci bayan oyle soyledi.

Plazalarin golgesindeki muayeneye, randevularima hicbir zaman tam zamaninda gidemeyen ben olarak 10 dakika gecikme ile cokunce, kapida ufak bir galos krizi de yasayinca, icerde solugumu normal duzene getirmem bir 10 dakikaya daha maloldu bana. Neyse ki bayan disci soylendigi gibi eli yumusak, kalbi temiz, bir cocugu da varmis. Yani o anlatti, dinledim, oradan biliyorum.

Disci koltuguna oturmamla tam ufuk cizgisi hizamda beliren yazi herseye son noktayi koydu: Karsimda bir mavi pamkuk kutusu, uzerinde yazan yazi.... S E N S O D Y N
Kabus heryerde.

***

Doktorun talebi ile Nisantasi'nda D-Mar'a bir panoromik agiz filmi cektirmek icin kayis, daralirim sonrasinda diye Giovanni'yi uyandirmayi deneyis, D-Mar'da 3 cekimde ancak uygun sonuca ulasabilme, yine galos krizi, 50 YTL kitlenen agiz filmi ile disci seruveninden simdilik oteki seansi beklemeye baslayis... Ama artik kacis yok bu disleri adam edicez.

0 comments: